Kraj

Image Art zażądał od T.C. Dębica zapłaty 1 mln zł

Dominika Kraśko, dyrektor ds. marketingu producenta opon T.C. Dębica, należącego do Goodyear Dunlop Tires Polska, oświadczyła w komunikacie przesłanym do...

Dominika Kraśko, dyrektor ds. marketingu producenta opon T.C. Dębica, należącego do Goodyear Dunlop Tires Polska, oświadczyła w komunikacie przesłanym do redakcji DS “MMP”, że według niej kampania reklamowa marki Dębica Frigo 2 została przeprowadzona zgodnie ze wszystkimi wymogami prawa. O sporze dotyczącym praw do kreacji w najnowszych reklamach marki Dębica pomiędzy T.C. Dębica a agencją reklamową Image Art pisaliśmy w DS “MMP” z 1 grudnia br. “Jesteśmy gotowi poddać się w tym zakresie ocenie sądu. W związku z zapowiedzią wszczęcia procesu w tej sprawie przez byłego kontrahenta spółki, firmy Image Art, dla dobra tegoż procesu przedstawiciele spółki powstrzymają się od przedstawienia swoich argumentów, a także od polemiki z zarzutami stawianymi spółce do czasu ewentualnego postępowania sądowego” – napisała Kraśko. W ciągu ostatnich dni przedstawiciele T.C. Dębica i Image Art rozmawiali na temat możliwości rozwiązania tego sporu. Robert Boczkowski, prezes Image Art, nie chciał komentować szczegółów tych rozmów. – Pani Dominika Kraśko dwukrotnie prosiła mnie o to, by wszelkie informacje z naszego spotkania nie wypłynęły na zewnątrz, i ja nie zamierzam tej umowy łamać – mówi Boczkowski. Kraśko natomiast przekazała, że podczas tych spotkań ze strony Boczkowskiego padła propozycja zapłaty przez T.C. Dębica kwoty 1 mln zł “pod groźbą stronniczego nagłośnienia sprawy poprzez wykorzystanie mediów”. Boczkowski nie odniósł się do kwoty podanej przez Kraśko, ale stanowczo zaprzeczył temu, aby miała to być zapłata za odstąpienie od przeprowadzenia przez niego kampanii informacyjnej na temat sporu w mediach. – W związku z tym, że nie udało nam się porozumieć, zamierzam poinformować zainteresowane media o tej sprawie – dodaje Boczkowski. Według Kraśko agencja Image Art przekazanie informacji na temat sporu do redakcji DS “MMP” odbyło się z naruszeniem tajemnicy korespondencji, złamało zasady rzetelności kupieckiej i standardy panujące w kontaktach klient – agencja reklamowa. (PR)