Kraj

Urealnienie cen w tytułach Cichej Lipy, plany promocji wobec "Bunny Hop"

Cicha Lipa, wydawca miesięczników "Fluid" i "Dosdedos" oraz kwartalnika "Bunny Hop", wprowadził drobne zmiany w cenniku reklam tytułów. Jak przekazała...

Cicha Lipa, wydawca miesięczników “Fluid” i “Dosdedos” oraz kwartalnika “Bunny Hop”, wprowadził drobne zmiany w cenniku reklam tytułów. Jak przekazała Urszula Obrębska z działu reklamy wydawnictwa, wynikają one z urealnienia kosztów poszczególnych powierzchni reklamowych. Ustalony cennik ma obowiązywać przez 2006 r. Dla przykładu – za jedną stronę reklamy w największym tytule Cichej Lipy, lifestyle’owym “Fluidzie”, wg cennika, trzeba będzie zapłacić 22 tys. zł, za II okładkę – 35 tys., za IV – 39 tys. Wydawca w przyszłym roku zamierza objąć aktywniejszą niż dotąd promocją magazyn “Bunny Hop” skierowany do młodych, zafascynowanych rowerami BMX. (KP)