Kraj

Streetcom prowadzi projekt wizerunkowy dla marki Nivea

Nivea Polska i firma Streetcom rozpoczęły projekt marketingowo-badawczy brandEksperci - "Intensywne Wygładzanie". W akcji bierze udział 5 tys. kobiet, opiniotwórczych...

Nivea Polska i firma Streetcom rozpoczęły projekt marketingowo-badawczy brandEksperci – “Intensywne Wygładzanie”. W akcji bierze udział 5 tys. kobiet, opiniotwórczych użytkowniczek, które śledzą nowinki kosmetyczne, znają się na pielęgancji ciała i dbaniu o urodę. Od firmy Nivea otrzymały zestawy kosmetyków pielęgnacyjnych Nivea Body do przetestowania. Wypróbowują kosmetyki, dzielą się opiniami na ich temat oraz na temat akcji promocyjnych. Ekspertki Nivea Body współtworzą wizerunek marki Nivea w Polsce, a ich głos ma współdecydować o dalszym rozwoju produktów, strategii marketingowej i kampanii reklamowej. Każda z uczestniczek otrzymała Kartę Ekspertki Nivea, dowód przynależności do grupy doradczyń marki Nivea w Polsce. Akcji towarzyszy strona internetowa www.niveabody.pl, na której znajdują się m.in. prężnie działające forum, na którym zarówno ekspertki, jak i inne osoby spoza tej grupy wymieniają uwagi i opinie na temat kosmetyków i pielęgnacji, pisany jest także blog przez menedżer ds. kreowania wizerunku marki Nivea. Ekspertki Nivea mają być zapraszane do kolejnych projektów marketingowo-badawczych organizowanych przez firmę Nivea Polska i Streetcom. (MKS)