Kraj

Ambra rusza z kampanią telewizyjną win marki Dorato

Ambra SA rozpoczyna kampanię telewizyjną swojej flagowej marki win musujących Dorato. Spoty reklamowe (informujące o sponsorowanej imprezie Dorato Non Stop...

Ambra SA rozpoczyna kampanię telewizyjną swojej flagowej marki win musujących Dorato. Spoty reklamowe (informujące o sponsorowanej imprezie Dorato Non Stop Party w warszawskim klubie Organza) emitowane są w głównych stacjach (TVP1, TVP2, TVN, Polsat). Film reklamowy (bazujący na ubiegłorocznej kreacji) przygotowała agencja reklamowa Open, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Niedawno Ambra rozpoczęła też komunikację ATL-ową (telewizja i outdoor) dla marki Cin & Cin. Jak wyjaśnia Marcin Andrzejczyk, brand manager odpowiedzialny w Ambrze za obie marki, Dorato ma pozostać marką popularną i powszechną, a Cin & Cin ma być pozycjonowany wyżej, jako brand bardziej “jakościowy”. Cały swój udział w segmencie win musujących Ambra określa na 50 proc., w czym Dorato ma ok. 20 proc., a Cin & Cin 12-13 proc. udziałów. W tym segmencie Ambra ma jeszcze trzecią markę win musujących Michelangelo. (MB)