Kraj

Aha komunikuje kreatywność w projekcie autopromocyjnym

Agencja reklamowa Aha promuje własne usługi w tytułach prasowych "Forum", "Fluid" oraz "Ozon". Reklama ukazuje w nietypowy sposób działanie różnych...

Agencja reklamowa Aha promuje własne usługi w tytułach prasowych “Forum”, “Fluid” oraz “Ozon”. Reklama ukazuje w nietypowy sposób działanie różnych środków czystości opatrzonych etykietą “Aha”. Jak wyjaśnia Jarosław Betlej, prezes agencji, chodziło o zakomunikowanie kreatywności agencji i jej oryginalnego podejścia do klienta. – Chcieliśmy zdeklasować tych, którzy uważają, że nie da się już w niestandardowy sposób zareklamować np. proszku do prania” – mówi Betlej. Agencja przygotowała cztery layouty autopromocyjne, które ukażą się w czterech kolejnych numerach pism, w których toczy się akcja. (MM)