Kraj

Na rynku prasy zadebiutowały "Hotel Profit" i "Event Profit"

Dwa nowe tytuły - "Event Profit" i "Hotel Profit" - pojawiły się na rynku prasy. Ich wydawcą jest firma Forten...

Dwa nowe tytuły – “Event Profit” i “Hotel Profit” – pojawiły się na rynku prasy. Ich wydawcą jest firma Forten Media. Oba tytuły ukazują się w nakładzie 4 tys. egz. w cyklu miesięcznym. Rozprowadzane są w płatnej prenumeracie, jeden egzemplarz “Hotelu Profit” kosztuje 14,90 zł, a “Event Profit” – 17,90. “Hotel Profit” skierowany jest głównie do szefów hoteli i przedstawicieli branży gastronomicznej. “Event Profit” ma trafiać do organizatorów konferencji, kongresów i branży eventowej. Strona reklamy w “Hotelu Profit” kosztuje 5 tys. zł, a w “Event Profit” – 6 tys. zł. To jedyne tytuły w portfolio Forten Media, który wydaje także elektroniczne newslettery. Dyrektorem handlowym wydawnictwa jest Dorota Kotarska. (JN)