Kraj

Internetowa kampania Telepizzy wykorzystuje postać King Konga

Telepizza ropoczęła kampanię internetową "Trzy kroki do Nowego Jorku". Prowadzona jest ona w ramach cross-promocji z Universal Pictures, dystrybutorem filmu...

Telepizza ropoczęła kampanię internetową “Trzy kroki do Nowego Jorku”. Prowadzona jest ona w ramach cross-promocji z Universal Pictures, dystrybutorem filmu “King Kong”, który wkrótce wejdzie na ekrany polskich kin. Telepizza chce dzięki kampanii powiększyć internetową bazę swoich odbiorców. Akcja promocyjna wykorzystuje m.in. marketing wirusowy, gry reklamowe i mailing do użytkowników portalu Interia.pl. Internauci biorący udział w konkursie mogą wygrać wycieczkę do Nowego Jorku, gry reklamowe, zaproszenia do restauracji Telepizza i różne gadżety. – Kampanię prowadzimy głównie w internecie, przy wsparciu promocji w naszych restauracjach. Internet pozwala nam na osiągnięcie dobrych efektów przy relatywnie niskich kosztach oraz kontrolowanie przebiegu działań – mówi Joanna Gorczyca, kierownik działu marketingu globalnego Telepizzy. Sieć w ramach współpracy z Universal Pictures wykorzystuje wizerunek filmowy King Konga oraz dystrybuuje w restauracjach materiały promujące film. Sponsorem nagród konkursowych, w tym wycieczki do Nowego Jorku, gier reklamowych i gadżetów, jest Universal. Internetową kampanię Telepizzy przygotowała agencja OS3 Multimedia, która współpracuje z klientem od 4 lat. (TW)