Kraj

Nowa formuła dodatku telewizyjnego "Tele Magazyn"

"Tele Magazyn", dodatek telewizyjny dołączany do 13 dzienników regionalnych i 3 tygodników regionalnych, zadebiutuje w nowej formule w piątek 16...

“Tele Magazyn”, dodatek telewizyjny dołączany do 13 dzienników regionalnych i 3 tygodników regionalnych, zadebiutuje w nowej formule w piątek 16 grudnia. Objętość “Tele Magazynu” zwiększy się z 32 do 48 stron. Zmianie ulegnie logotyp i układ graficzny, format będzie większy. Autorem layoutu jest Studio Q. Wejście “Tele Magazynu” w nowej formule wspiera kampania reklamowa, której pierwszy intensywny etap rozpoczął się wczoraj. Kreację kampanii przygotowała agencja Yapan Korporacja Reklamowa, za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom Warszawa. Hasłem kampanii jest “Zobacz, co oglądasz”. Działania obejmują: TVP1, TVP2, Polsat. Spot reklamujący nowy “Tele Magazyn” pojawi się w bloku wigilijnym na antenie TVP1. Logo “Tele Magazynu” pojawia się także w zwiastunach bloku emitowanych w TVP od 4 grudnia. Nowością w “Tele Magazynie” jest dział magazynowy, w którym znajdą się informacje o znanych z ekranu osobach, recenzje programów i filmów oraz nowości ze świata kultury (kino, DVD, muzyka, literatura). Wraz ze zmianami poszerzona zostanie zawartość kolumn listingowych z repertuarem stacji telewizyjnych. “Tele Magazyn” we wrześniu br., według ZKDP, osiągnął średni nakład 1 mln 479,6 tys. egz. Jego wydawcą jest Spółka Wydawnicza “Tele Magazyn”, należąca w 100 proc. do Polskapresse. “Tele Magazyn” dodawany jest do dzienników: “Dziennik Zachodni”, “Gazeta Krakowska”, “Dziennik Łódzki”, “Gazeta Poznańska”, “Głos Wielkopolski”, “Słowo Polskie Gazeta Wrocławska”, “Dziennik Bałtycki”, “Gazeta Olsztyńska”, “Nowości Gazeta Pomorza i Kujaw”, “Nowa Trybuna Opolska”, “Głos Szczeciński”, “Kurier Poranny”, “Gazeta Lubuska”, i tygodników: “Nowy Wyszkowiak”, “Kontakty”, “Gazeta Kołobrzeska”. (KP)