Kraj

Tesco uruchamia pilotażowy projekt telewizji marketowej

W kilkudziesięciu marketach z sieci Tesco Polska ruszył pilotażowy projekt POS TV. We współpracy z Videotronic Polska, dostawcą ekranów, Tesco...

W kilkudziesięciu marketach z sieci Tesco Polska ruszył pilotażowy projekt POS TV. We współpracy z Videotronic Polska, dostawcą ekranów, Tesco zainstalowało nośniki przy stoiskach z alkoholem. Jak mówi Maciej Szukalski, kierownik ds. promocji sprzedaży w Tesco Polska, test potrwa prawdopodobnie kilka miesięcy. Po realizacji pierwszych kampanii marketer zdecyduje o rozwinięciu telewizji marketowej bądź zaniechaniu projektu. Jeśli Tesco rozwinie POS TV, sprzedażą kampanii na nośnikach zajmie się zewnętrzna agencja. Tesco finalizuje właśnie przetarg na wybór operatora nośników indoorowych w marketach. Na polskim rynku projekty POS TV w sieciach handlowych rozwijają już Macro Art Poland (Telewizja Carrefour) i Neo Agencja Reklamowa (POS TV w sieci Żabka). (JN)