Kraj

Zmiany w "Ładnym Domu", wzrost objętości tytułu

"Ładny Dom" (Agora SA) zmienia się od najbliższego, styczniowego wydania, które wejdzie na rynek jutro. Zmianom towarzyszy reklama w wybranych...

“Ładny Dom” (Agora SA) zmienia się od najbliższego, styczniowego wydania, które wejdzie na rynek jutro. Zmianom towarzyszy reklama w wybranych stacjach telewizyjnych i radiowych, w “Gazecie Wyborczej”, “Nowym Dniu” i pozostałych czasopismach Agory. “Ładny Dom” zostaje poszerzony o 24 strony i wzbogacony o nowe rubryki. Pierwszą z nowości jest “Encyklopedia budowlana”, cykl redakcyjny, w ramach którego w każdym numerze na 16 stronach czytelnicy znajdą bogato ilustrowane poradnicze teksty o budowaniu i eksploatacji domu. Po raz pierwszy w “Ładnym Domu” ukaże się także katalog projektów “Dom dla Ciebie”. Zmienia się “Salon firmowy”, dział zawierający przegląd produktów wraz z cenami. “Ładny Dom” ukazuje się w średnim nakładzie 76 tys. egz. Jak mówi Jarosław Matuszewski, szef marketingu czasopism Agory, jesienią br. sprzedaż egzemplarzowa “Ładnego Domu” wygląda korzystnie. – W kolejnych czterech miesiącach uzyskujemy sprzedaż powyżej 40 tys. egz. – powiedział Matuszewski. Według danych z monitoringu Agory w ciągu 11 miesięcy br. “Ładny Dom” zanotował ponad 15-proc. wzrost wpływów reklamowych w stosunku do analogicznego okresu ub.r. (KP)