Kraj

New Age Media podnosi ceny o 10 proc., w 2006 r. będzie sprzedawać ponad 250 ekranów

New Age Media (NAM), broker reklamy kinowej, podniesie ceny reklamy kinowej na rok 2006 o mniej więcej 10 proc. Wcześniej...

New Age Media (NAM), broker reklamy kinowej, podniesie ceny reklamy kinowej na rok 2006 o mniej więcej 10 proc. Wcześniej na podobną podwyżkę zdecydowało się konkurencyjne Multikino, brak podwyżek zapowiedział natomiast Best Marketing Promotion Agency (patrz DS “MMP” z 6 i 7 grudnia). – Nasza decyzja o podwyżce wynika w oczywisty sposób z kwestii podaży i popytu – mówi Michał Zieliński, marketing director New Age Media. – Reklama kinowa cieszy się ostatnio szybko rosnącym zainteresowaniem reklamodawców i w 2005 r. bloki były mocno przeładowane, więc nasza decyzja jest naturalną konsekwencją tego stanu rzeczy. W 2006 r. NAM zamierza sprzedawać reklamy w blokach przed zwiastunami filmowymi oraz w bloku specjalnym tuż przed filmem. Kampanie sprzedawane są zarówno na wszystkie kina, jak i z selekcją geograficzną, a także demograficzną (podział oferty filmów na kategorie: kobiecy, męski, młodzieżowy i familijny); dla klientów zainteresowanych reklamą przy jednym wybranym filmie funkcjonować nadal będzie w 2006 r. oferta NAM Mega Hit. Jeszcze przed świętami uruchomione zostanie katowickie 13-salowe kino Cinema City, w marcu 2006 r. do sieci dołączy nowe 15-salowe kino Manufaktura w Łodzi (oraz piąty w Polsce Imax), a na kolejne miesiące 2006 r. planowane jest otwarcie kin w Lublinie, Białymstoku, Bydgoszczy i aglomeracji katowickiej. – Nowe kina zwiększą nasze portfolio w 2006 r. do ok. 255 ekranów – mówi Zieliński. (MG)