Kraj

Peppermint Medical rozwija zespół i dział badań medycznych

Peppermint Medical, samodzielna firma specjalizująca się w działaniach marketingowych dla rynku farmaceutycznego, wydzielona w br. z agencji Peppermint, poszerza zespół....

Peppermint Medical, samodzielna firma specjalizująca się w działaniach marketingowych dla rynku farmaceutycznego, wydzielona w br. z agencji Peppermint, poszerza zespół. Zdaniem Mariusza Cierniaka, prezesa Peppermint Medical, ma to związek z pozyskaniem w ostatnim czasie kilku nowych budżetów. Do zespołu w Poznaniu, gdzie firma ma siedzibę, dołączyli: Mikołaj Kobelski (medical adviser), Sebastian Kaszewski (medical project manager). Do działu obsługi klienta doszła Katarzyna Labudda-Pieślak (client manager, wcześniej pracowała dla marek Heyah, Hugo i Siemens). Na pozycje junior client managerów awansowały Anna Szymczak i Katarzyna Kowalewska. Ostatnio rozrósł się dział kreacji, produkcji i strategii. Wsparcie osobowe, analityczne oraz zaplecze technologiczne zyskał dział badań medycznych. W okresie październik-listopad br. agencja uczestniczyła w 10 dużych przetargach dotyczących strategii komunikacji, projektów reklamowych i badań medycznych. Zdaniem Cierniaka duża część to projekty dla segmentu Rx (leki na receptę), obostrzone wymogami merytorycznymi firm farmaceutycznych. Na początku 2006 r. agencja zamierza zmienić nazwę, o czym pisaliśmy w DS “MMP” z 5 grudnia br. (PM)