Euro RSCG Marketing House przygotowała dla firmy Mattel Poland konkurs wspierający sprzedaż nowej serii lalek My Scene, które weszły na rynek w połowie listopada br. Nagrodą główną w konkursie jest wyjazd do Hollywood. Promocja potrwa do końca stycznia 2006 r., skierowana jest do dziewczynek w wieku 8-12 lat. Równocześnie z kampanią promocyjną połączona jest premiera filmu animowanego “My Scene – gwiazdy Hollywood”, który stanowił inspirację nagrody głównej, czyli wyjazdu do Hollywood. Aby wziąć udział w konkursie, należy po zakupie lalki My Scene napisać historię, a następnie wypełniony kupon konkursowy wraz z kodem kreskowym produktu wysłać do Euro RSCG Marketing House. Zadaniem agencji było całościowe opracowanie strategii i mechaniki promocji, konceptu konkursu (w tym doboru nagród głównych, limitowanych i gwarantowanych), jak również pokierowanie logistyką akcji i organizacja wyjazdów do Hollywood. Euro RSCG Marketing House obsługuje Mattel od października br., a współpraca została nawiązana z pominięciem formuły przetargu. Agencji na razie zlecono wykonanie tylko tego projektu, ale nie jest wykluczone kontynuowanie współpracy. (AMS)