Kraj

Mattel Poland wspiera konkursem konsumenckim sprzedaż lalek My Scene

Euro RSCG Marketing House przygotowała dla firmy Mattel Poland konkurs wspierający sprzedaż nowej serii lalek My Scene, które weszły na...

Euro RSCG Marketing House przygotowała dla firmy Mattel Poland konkurs wspierający sprzedaż nowej serii lalek My Scene, które weszły na rynek w połowie listopada br. Nagrodą główną w konkursie jest wyjazd do Hollywood. Promocja potrwa do końca stycznia 2006 r., skierowana jest do dziewczynek w wieku 8-12 lat. Równocześnie z kampanią promocyjną połączona jest premiera filmu animowanego “My Scene – gwiazdy Hollywood”, który stanowił inspirację nagrody głównej, czyli wyjazdu do Hollywood. Aby wziąć udział w konkursie, należy po zakupie lalki My Scene napisać historię, a następnie wypełniony kupon konkursowy wraz z kodem kreskowym produktu wysłać do Euro RSCG Marketing House. Zadaniem agencji było całościowe opracowanie strategii i mechaniki promocji, konceptu konkursu (w tym doboru nagród głównych, limitowanych i gwarantowanych), jak również pokierowanie logistyką akcji i organizacja wyjazdów do Hollywood. Euro RSCG Marketing House obsługuje Mattel od października br., a współpraca została nawiązana z pominięciem formuły przetargu. Agencji na razie zlecono wykonanie tylko tego projektu, ale nie jest wykluczone kontynuowanie współpracy. (AMS)