Zagranica

DDB Worldwide wdraża globalne narzędzie plannerskie SignBank

Międzynarodowa sieć agencyjna DDB Worldwide (Omnicom Group) wprowadza globalne narzędzie plannerskie, które ma pozwolić identyfikować trendy konsumenckie. Model o nazwie...

Międzynarodowa sieć agencyjna DDB Worldwide (Omnicom Group) wprowadza globalne narzędzie plannerskie, które ma pozwolić identyfikować trendy konsumenckie. Model o nazwie DDB SignBank powstał w duńskim oddziale sieci w 2003 r. Obecnie proces jego wdrażania objął 52 biura lokalne DDB Worldwide. W ogólnym zarysie DDB SignBank polega na zbieraniu przez poszczególne oddziały agencji uwag i spostrzeżeń na temat zachowań konsumenckich na najbardziej podstawowym poziomie, gromadzeniu ich we wspólnej bazie danych, a następnie próbie ich uogólnienia. Kreowanie na ich podstawie consumer insights staje się odpowiedzią na konkretne potrzeby klientów agencji. Pierwsze projekty reklamowe, które powstały na bazie DDB SignBank, zostały zrealizowane dla duńskiego producenta czekolady Anthon Berg, producenta środków czystości Clorox i firmy farmaceutycznej Novartis. (“Advertising Age”)