Przetargi

Starcom będzie obsługiwać cały budżet mediowy Maxdaty

Maxdata Polska rozstrzygnęła przetarg mediowy, wybierając do obsługi całości swojego budżetu Starcom - wcześniej budżet firmy był podzielony między dwa...

Maxdata Polska rozstrzygnęła przetarg mediowy, wybierając do obsługi całości swojego budżetu Starcom – wcześniej budżet firmy był podzielony między dwa domy mediowe: Starcom oraz PanMedia Western. – Wybraliśmy Starcom, bo przedstawił najlepszą ofertę, a także najciekawsze warunki dodatkowe, przede wszystkim dotyczące działań cross-marketingowych z firmami z różnych branż – mówi Bogdan Florczyk, dyrektor marketingu Maxdata Polska. W zakresie kreacji spółka współpracuje z agencjami Active i Padjas. Maxdata Polska to polska filia niemieckiego producenta komputerów i notebooków Maxdata oraz monitorów Belinea. W 2003 r. przychody polskiego oddziału wyniosły 17,5 mln euro, w 2004 r. – ok. 30 mln euro, prognoza na ten rok zakłada przekroczenie 40 mln euro. Większość budżetu marketingowego spółka przeznacza na komunikację marki Maxdata (ok. 70 proc., pozostałe 30 proc. na Belineę). (MG)