Przetargi

Wawel wybrał w przetargu Effective Media, zwiększy budżet mediowy

Effective Media zwyciężył w przetargu mediowym firmy Wawel SA, producenta słodyczy. Pokonał w finale konkursu agencję, której nazwy nie ujawniono....

Effective Media zwyciężył w przetargu mediowym firmy Wawel SA, producenta słodyczy. Pokonał w finale konkursu agencję, której nazwy nie ujawniono. – O wyborze Effective Media przesądziła najatrakcyjniejsza pod względem kosztów i jakości rozwiązań propozycja media miksu – mówi Daniel Wąsowicz z działu marketingu Wawel SA. Do przetargu zaproszono pięć domów mediowych, znalazł się wśród nich Starlink, który przez ostatni rok pracował dla marketera. Najbliższa kampania Wawel ruszy na początku przyszłego roku. Przygotuje ją Effective Media i agencja reklamowa, która również zostanie wybrana w drodze przetargu. Na liście zaproszonych agencji znalazła się m.in. Opus B, z którą Wawel realizował ostatnią kampanię. Jak mówi Wąsowicz, budżet mediowy na rok 2006 zostanie zwiększony, nie zdradza jednak o ile. (JN)