Kraj

SERWIS INFORMACYJNY PRESS INFO STAŁ SIĘ PRESS INFO WWW

Data Group SA, firma przeprowadzająca specjalistyczne badania rynku, wprowadza internetową wersję Press Info, swojej bazy informacyjnej dotyczącej reklamy prasowej w...

Data Group SA, firma przeprowadzająca specjalistyczne badania rynku, wprowadza internetową wersję Press Info, swojej bazy informacyjnej dotyczącej reklamy prasowej w Polsce. Do tej pory, od 1998 r., Press Info funkcjonowało na CD-ROM-ie, teraz staje się właściwie nowym produktem. Na Press Info WWW złożą się, według planów Data Group, najważniejsze informacje na temat poszczególnych tytułów prasowych. Firma gwarantuje wydawcom bezpłatne umieszczanie w serwisie danych teleadresowych działów reklamy wydawnictw oraz danych dotyczących cen za podstawowy moduł. Abonament za ekspozycję jednego tytułu łącznie z jego logo przez jeden rok wynosi 2 tys. zł. Rabaty są udzielane w zależności od liczby eksponowanych tytułów danego wydawnictwa. Do końca lata Data Group przeprowadza cenową promocję Press Info WWW. Firma zdecydowała się na zmianę formuły Press Info, chcąc uczynić go szybszym i wygodniejszym w obsłudze. Niebawem oferta Press Info, jako narzędzie pomocne w planowaniu kampanii prasowych, ma trafić, poza wydawnictwami, także do agencji reklamowych i domów mediowych. Koordynatorem Press Info jest Robert Patoleta. (KP)