Data Group SA, firma przeprowadzająca specjalistyczne badania rynku, wprowadza internetową wersję Press Info, swojej bazy informacyjnej dotyczącej reklamy prasowej w Polsce. Do tej pory, od 1998 r., Press Info funkcjonowało na CD-ROM-ie, teraz staje się właściwie nowym produktem. Na Press Info WWW złożą się, według planów Data Group, najważniejsze informacje na temat poszczególnych tytułów prasowych. Firma gwarantuje wydawcom bezpłatne umieszczanie w serwisie danych teleadresowych działów reklamy wydawnictw oraz danych dotyczących cen za podstawowy moduł. Abonament za ekspozycję jednego tytułu łącznie z jego logo przez jeden rok wynosi 2 tys. zł. Rabaty są udzielane w zależności od liczby eksponowanych tytułów danego wydawnictwa. Do końca lata Data Group przeprowadza cenową promocję Press Info WWW. Firma zdecydowała się na zmianę formuły Press Info, chcąc uczynić go szybszym i wygodniejszym w obsłudze. Niebawem oferta Press Info, jako narzędzie pomocne w planowaniu kampanii prasowych, ma trafić, poza wydawnictwami, także do agencji reklamowych i domów mediowych. Koordynatorem Press Info jest Robert Patoleta. (KP)