Kraj

Ad Meritum będzie warszawskim biurem reklamy "Angory", sprzedaż reklam ma wzrosnąć o 60 proc.

Spółka Ad Meritum pozyskała nowego klienta - tygodnik "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś z Łodzi). Będzie odpowiadała za sprzedaż reklam...

Spółka Ad Meritum pozyskała nowego klienta – tygodnik “Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś z Łodzi). Będzie odpowiadała za sprzedaż reklam w tytule. Obecnie reklamodawcy mogą prowadzić kampanie na 15 stronach “Angory”, wcześniej sprzedawano pod reklamy 7 stron. Jak mówi Michał Janiak, dyrektor zarządzający Ad Meritum, sprzedaż reklam w “Angorze” ma wzrosnąć o 60 proc. “Angora” ma konkurować o budżety reklamowe z “Faktem” i “Super Expressem”. Pismo utrzymywało się dotąd głównie ze sprzedaży egzemplarzowej. Sprzedaż tygodnika osiągnęła w okresie styczeń-sierpień br. poziom 260 tys. egz. (ZKDP). W ostatnich miesiącach poprawiono jakość papieru, na którym wydawana jest “Angora”, a na przełomie pierwszego i drugiego kwartału przyszłego roku wydawca planuje poprawę jakości papieru okładek. Ad Meritum chce zatrudnić do obsługi tytułu dwóch handlowców, obecnie za sprzedaż powierzchni reklamowej w “Angorze” odpowiada Bartosz Orczykowski. (JN)