Kraj

Koncern Pharmea wchodzi na polski rynek; prowadzi przegląd reklamowy

Koncern farmaceutyczny Pharmea debiutuje na polskim rynku leków OTC (sprzedawanych bez recepty). Pierwszym lekiem, jaki wprowadzi w Polsce do sprzedaży,...

Koncern farmaceutyczny Pharmea debiutuje na polskim rynku leków OTC (sprzedawanych bez recepty). Pierwszym lekiem, jaki wprowadzi w Polsce do sprzedaży, będzie Femi-X. Launch produktu wspomagającego funkcje seksualne u kobiet przewidziany jest na styczeń 2006 r. Pod koniec stycznia przyszłego roku ruszy też kampania reklamowa wspierająca debiut produktu. Pharmea prowadzi właśnie przegląd ofert agencyjnych. Nie udało się nam uzyskać informacji na temat zaproszonych do przeglądu firm. Za marketing Pharmea Polska odpowiada Małgorzata Wiśniewska, która wcześniej pracowała m.in. jako dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Euro AGD. Piotr Dąbrowski, dyr. generalny polskiego oddziału koncernu, był ostatnio dyr. sprzedaży na Europę Centralną i Wschodnią w Dentsplay Polska (producent i dystrybutor materiałów dentystycznych), wcześniej pracował jako dyr. sprzedaży w Seagram Polska. Jak mówi Dąbrowski, Pharmea Polska będzie wchodziła w kolejne segmenty rynku OTC, m.in. produktów wspomagających odchudzanie i funkcje seksualne u mężczyzn. Produkt Femi-X będzie drugim po Vamei lekiem adresowanym do kobiet, które chcą wzmóc swoją aktywność seksualną. Jak mówi Piotr Dąbrowski, Femi-X będzie działał podobnie do Viagry, dając efekty już po półgodzinie od zażycia. Oddziały Pharmei obecne są m.in. w Czechach, Austrii i na Węgrzech. (JN)