Kraj

STROER POLSKA REORGANIZUJE GRUPĘ

Stroer Polska, firma reklamy zewnętrznej, reorganizuje strukturę grupy firm, należących do niemieckiego inwestora Stroer City Marketing GmbH. Na początku sierpnia...

Stroer Polska, firma reklamy zewnętrznej, reorganizuje strukturę grupy firm, należących do niemieckiego inwestora Stroer City Marketing GmbH. Na początku sierpnia br. otwarte zostaną pierwsze 3 biura regionalne w Trójmieście, Poznaniu i Wrocławiu. Kolejne mają powstać w Warszawie, przy głównej siedzibie spółki, oraz w Krakowie i na Śląsku. Jednocześnie Stroer kontynuuje inwestycje w dywersyfikację sieci swoich nośników. Obok klasycznych billboardów o formacie 5,04 m x 2,38 m (ma 6575 powierzchni ekspozycyjnych tego typu, które charakteryzuje 49-proc. wskaźnik oświetlenia), rozwija system tablic reklamowych o formacie 6 m x 3 m. Do końca sierpnia br. chce dysponować 150, a do końca roku 300 lokalizacjami, w których znajdą się nowe konstrukcje. Wszystkie mają być oświetlone, montowane pojedynczo na elewacjach budynków lub wolno stojące. Ich sieć ma objąć wszystkie miasta wojewódzkie. Standardowa cena miesięcznego wynajmu jednej powierzchni ekspozycyjnej wynosi 600 USD, zaś nośników ustawionych w samych centrach miast od 720 do 750 USD. W planach firmy jest także rozszerzenie oferty o tablice o formacie 12 m x 3 m. (JP)