Kraj

Nietypowa kampania Horteksu w formie miniwywiadów z przedszkolakami

Hortex Holding SA, producent napojów, soków i mrożonek, rusza z nietypową kampanią reklamową w okresie świąt Bożego Narodzenia. Będzie to...

Hortex Holding SA, producent napojów, soków i mrożonek, rusza z nietypową kampanią reklamową w okresie świąt Bożego Narodzenia. Będzie to seria 15 miniwywiadów z przedszkolakami, które wypowiadają się na tematy związane ze świętami, np. “Dlaczego lubimy święta?”, “Ilu jest Świętych Mikołajów?” i “Co Święty Mikołaj robi po świętach?”. Dodatkowym wyróżnikiem kreacji ma być scenografia przygotowana w konwencji rysunkowej. Seria tych miniwywiadów (spoty 30-sekundowe) zostanie w okresie świątecznym wyemitowana w TVP1 i TVP2 łącznie kilkadziesiąt razy. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Mather Communications, a planowaniem i zakupem czasu antenowego zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. Dodatkowo Hortex wprowadził specjalne świąteczne linie opakowań napopularniejszych soków swojej marki (jabłkowego, pomarańczowego i nektaru z czarnych porzeczek). Hortex chwali się, że jego udziały ilościowe w rynku soków, nektarów i napojów (bez opakowań PET) rosną i wynoszą już 17,9 proc. (dane: MEMRB za IX-X br.). (MB)