Zagranica

Cereal Partners zmienia rozdanie agencyjne: McCann zajmie się Cheerios, a Saatchi markami dziecięcymi

Producent płatków śniadaniowych Cereal Partners (CP) zdecydował o zmianach w obsłudze swojego budżetu reklamowego. Jego główną marką płatków śniadaniowych zajmie...

Producent płatków śniadaniowych Cereal Partners (CP) zdecydował o zmianach w obsłudze swojego budżetu reklamowego. Jego główną marką płatków śniadaniowych zajmie się nowa agencja McCann-Erickson, a dotychczasowa agencja Saatchi & Saatchi skupi się na obsłudze marek skierowanych do dzieci. Saatchi pracowała już wcześniej dla dziecięcych marek CP takich jak: Honey Nut Cheerios, Cookie Crisp czy Honey Stars, a teraz będzie odpowiedzialna za całą globalną obsługę tych brandów (w tym również promocję związaną z nowym filmem Disneya “Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i Stara Szafa”). McCann-Erickson wcześniej zajmował się takimi markami CP jak: Shredded Wheat, Shreddies i Fitnesse. Cereal Partners to joint venture powołane przez amerykański koncern General Mills i szwajcarskie Nestle. Wczoraj nie udało nam się uzyskać informacji, czy ta zmiana będzie miała odzwierciedlenie również w Polsce. Cereal Partners reprezentuje na naszym rynku firma CPP Toruń-Pacific, dla której kreacje i adaptacje reklam przygotowuje agencja Saatchi & Saatchi, a media planuje i kupuje do końca tego roku dom mediowy Universal McCann. (MB)