Kraj

DOBRE WYNIKI NISSANA POLAND

W pierwszym półroczu 2000 Nissan Poland sprzedał 4434 aut. W relacji do analogicznego okresu ub.r. sprzedaż wzrosła o 4,2 proc....

W pierwszym półroczu 2000 Nissan Poland sprzedał 4434 aut. W relacji do analogicznego okresu ub.r. sprzedaż wzrosła o 4,2 proc. Udziały Nissana w rynku zwiększyły się o 20 proc. i wynoszą obecnie 1,5 proc. Wyniki takie zapewniają Nissanowi 2. pozycję wśród japońskich dystrybutorów na polskim rynku. Za Toyotą, ale przed Hondą, która jeszcze trzy miesiące temu wyprzedzała Nissana. Ten zanotował wzrost udziałów we wszystkich segmentach. Sprzedaż samochodów dostawczych wzrosła o 57 proc., zwiększając udziały Nissana o 0,85 proc., sprzedaż modeli 4×4 Terrano, Patrola GR i Pickupa zwiększyła się o ponad 40 proc. Najpopularniejszy z tej grupy jest Patrol GR, który trafił do 93 nabywców. Trzykrotnie wzrosła natomiast sprzedaż modelu Maxima QX, a model Primera, reprezentujący wyższą klasę średnią plasuje się na 6. miejscu wśród najlepiej sprzedających się aut w tym segmencie. (MM)