Kraj

Powstał magazyn motoryzacyjny "Classic Auto" o samochodach powojennych

Na rynku prasowym pojawił się dwumiesięcznik "Classic Auto", nowy, specjalistyczny magazyn motoryzacyjny poświęcony samochodom zabytkowym powstałym po II wojnie światowej....

Na rynku prasowym pojawił się dwumiesięcznik “Classic Auto”, nowy, specjalistyczny magazyn motoryzacyjny poświęcony samochodom zabytkowym powstałym po II wojnie światowej. Jego nakład wynosi 20 tys. egz., cena egz. 8,99 zł. Wydawcą jest nowa spółka Stratos Concept Sp. z o.o. – Zawartość pisma tworzy mieszanka treści o powojennych autach o charakterze ekskluzywnym, popularnym oraz sportowym – powiedział Wojciech Jurecki, redaktor naczelny “Classic Auto”, wcześniej związany z magazynem “GT Classic”. Strona reklamy w “Classic Auto” kosztuje 8,9 tys. zł. Szefem reklamy jest Igor Jurecki. Stratos Concept po okresie wakacyjnym w przyszłym roku planuje zwiększenie częstotliwości nowego magazynu do miesięcznej oraz zwiększenie jego objętości z 76 do 100 stron. Działania promocyjne “Classic Auto” koncentrują się w miejscach sprzedaży i w internecie. (KP)