Dorota Truśkiewicz będzie nowym dyrektorem strategicznym firmy marketing services TequilaPolska. Do tej pory pracowała jako deputy strategic planning director i pełniła funkcję zastępcy dyr. strategicznego. Rafał Kołodziej, dotychczasowy dyrektor strategiczny TequilaPolska, od stycznia 2006 r. całkowicie poświęci się pracy nad rozwojem firmy konsultingowej Connect wchodzącej w skład grupy TBWA, którą kieruje jako dyr. zarządzający. Dorota Truśkiewicz jest absolwentką psychologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, w branży marketingu i reklamy pracuje od ponad 10 lat. W trakcie swojej kariery zawodowej pracowała w dziale promocji “Gazety Wyborczej”, potem jako media & research manager w agencji reklamowej V&P, a następnie jako research manager w firmie reklamy zewnętrznej AMS. Z agencją TequilaPolska związana jest od dwóch lat. Realizowała projekty m.in. dla takich marek jak: Nivea, Knorr, Lipton, PZU, Apart i Crunchips. (TW)