M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

CERBERA NAJPRAWDOPODOBNIEJ POZWIE PROGRAM III PR DO SĄDU

Serwis Dzienny | 1 sierpnia 2000, 00:00

W piątek 28 lipca rozpoczęła się akcja promocyjna PR3 i koncernu naftowego Shell pt. "Dla kierowców". Agencja Cerbera przy tej...

W piątek 28 lipca rozpoczęła się akcja promocyjna PR3 i koncernu naftowego Shell pt. "Dla kierowców". Agencja Cerbera przy tej okazji zagroziła Trójce wystąpieniem na drogę sądową, twierdząc, że rozgłośnia przywłaszczyła sobie pomysł opracowany na zlecenie poprzedniego dyrektora Trójki - Piotra Kaczkowskiego. Kiedy ten został odwołany ze stanowiska, nowa dyrekcja Trójki postanowiła zerwać współpracę z Cerberą. Ponieważ nie istnieje pisemna umowa zlecająca Cerberze wykonanie linii promocyjnej dla PR3, dyrekcja radia poddała w wątpliwość, czy w ogóle takie zlecenie miało miejsce. Stwierdzono tylko, że agencja miała wykonać projekt naklejki, który nie został zaakceptowany do realizacji. Trójka i Shell twierdzą, że pomysłodawca spornej akcji promocyjnej jest dział marketingowy Shella, który podobna akcję przeprowadził już na Węgrzech. W Cerberze pracują córka i zięć byłego dyrektora PR3 Piotra Kaczkowskiego. Sprawa najprawdopodobniej trafi wkrótce do sądu. (MM)