Kraj

BONUS BILLBOARDS IDZIE DO EUROPY

Firma Bonus Billboards, producent nośników reklamy zewnętrznej, utworzyła w swoich strukturach dział eksportu. Jedną z jego z pierwszych inicjatyw jest...

Firma Bonus Billboards, producent nośników reklamy zewnętrznej, utworzyła w swoich strukturach dział eksportu. Jedną z jego z pierwszych inicjatyw jest organizacja stoiska wystawienniczego podczas europejskiej edycji salonu Visual Communication 2000 w Paryżu, który odbędzie się w dniach 20 – 22 września br. Bonus Billboards, wspólnie z francuską firmą MaPub, zamierza przedstawić urządzenia typu poster scrolling unit. Są to zmiennoobrazowe nośniki reklamy zewnętrznej, w których może być eksponowanych od 8 do 10 papierowych plakatów. Powierzchnia reklamowa wynosi 8 mkw. (format 3,2 x 2,4 m) i jest oświetlona. Koszt jednego urządzenia tego typu wynosi średnio 65 tys. franków francuskich. (JP)