M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kampania Viagry pod ostrzałem środowiska walczącego z AIDS

Serwis Dzienny | 6 stycznia 2006, 00:00

Koncern farmaceutyczny Pfizer znalazł się pod ostrzałem największej amerykańskiej organizacji walczącej z AIDS. AIDS Healthcare Foundation z Los Angeles ma...

Koncern farmaceutyczny Pfizer znalazł się pod ostrzałem największej amerykańskiej organizacji walczącej z AIDS. AIDS Healthcare Foundation z Los Angeles ma poważne zastrzeżenia do kampanii leku Viagra na dysfunkcję erekcyjną. Zdaniem fundacji kampania zachęca do korzystania z leku rekreacyjnie i dla poprawy samopoczucia związanego ze sprawnością seksualną. Michael Weinstein, prezes fundacji, ostro skomentował kampanię. Powiedział, że strategia reklamowa zakłada promowanie Viagry jako "imprezowego narkotyku". Pełnostronicowa reklama Viagry w "The Wall Street Journal" zawiera pytanie i odpowiedź: "Co robisz w wieczór noworoczny? Viagra może pomóc mężczyznom we wszystkich problemach z erekcją - od łagodnych do zaawansowanych". Natomiast w okolicach Święta Dziękczynienia w 2005 r. ukazała się reklama z pytaniem: "A za co ty chciałbyś podziękować?". Kampania została przygotowana przez agencję McCann-Erickson z Nowego Jorku. Pfizer nie skomentował dotąd zamieszania wokół kampanii Viagry. ("Advertising Age")

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,