Zagranica

Unilever dołączył do badania "Apollo", które ma zbadać zachowania konsumenckie w zetknięciu z reklamą

Unilever dołączył do pilotażowego projektu badawczego "Apollo", którego celem jest zmierzenie, jak faktycznie reklama przekłada się na zakupy klientów. Unilever...

Unilever dołączył do pilotażowego projektu badawczego “Apollo”, którego celem jest zmierzenie, jak faktycznie reklama przekłada się na zakupy klientów. Unilever jest trzecim dużym marketerem po P&G i SC Johnson, który zdecydował się na finansowanie tego badania. W badaniu bierze udział 14 tys. gospodarstw domowych, każdy z respondentów posługuje się niewielkim scanerem PPM, który rejestruje dane dotyczące zderzenia respondenta z reklamą (TV, radiową, kinową, wideo, internetową, prasową), a z drugiej strony zapisuje zakupy. – Mamy nadzieję, że badanie pozwoli nam lepiej rozpoznać zachowania i decyzje konsumenckie – powiedziała Noreen Simmons, dyrektor ds. strategicznego planowania mediów w Unileverze w Stanach Zjednoczonych. Badanie realizowane jest przez dwie instytucje: Arbitron i VNU AC Nielsen. (“Advertising Age”)