Kraj

Demo Effective Launching przygotowała kampanię Polskich Książek Telefonicznych

Agencja Demo Effective Launching przygotowała kampanię Polskich Książek Telefonicznych (PKT). Działania startują w styczniu - przewidziano kilka etapów. Kampania kolejno...

Agencja Demo Effective Launching przygotowała kampanię Polskich Książek Telefonicznych (PKT). Działania startują w styczniu – przewidziano kilka etapów. Kampania kolejno będzie obejmowała różne grupy mediów: prasę ogólnopolską, lokalną i branżową, outdoor, internet oraz lokalne stacje radiowe. Media zaplanował i zakupił dział marketingu PKT we własnym zakresie. Koncepcja kreatywna reklam oparta jest na wykorzystaniu wymyślonych do celów kampanii adresów internetowych (na przykład www.szukaszsushiprzyszosie.pl), które przekierowują użytkownika internetu na stronę PKT zawierającą adekwatny wynik wyszukiwania w bazie adresowej pkt.pl. Celem kampanii jest poinformowanie, że PKT to medium nowoczesne, które dzięki wyszukiwarkom umożliwia precyzyjne odnalezienie firm i usług, nawet na podstawie najbardziej wymagających kryteriów wyszukiwania. Budżet kampanii nie został ujawniony. To pierwsza kampania Demo Effective Launching dla PKT po wygranym w listopadzie 2005 r. przetargu strategiczno-kreatywnym. (PM)