M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MULTIMEDIALNY ROZWÓJ WYDAWNICTWA G+J POLSKA

Serwis Dzienny | 2 sierpnia 2000, 00:00

Wydawnictwo G+J Polska (m.in. "Claudia", "Focus", "Naj", "Halo!") poinformowało o powstaniu nowego stanowiska w firmie w związku z jej rozwojem...

Wydawnictwo G+J Polska (m.in. "Claudia", "Focus", "Naj", "Halo!") poinformowało o powstaniu nowego stanowiska w firmie w związku z jej rozwojem w zakresie nowych obszarów rynku wydawniczego. Mowa o stanowisku dyrektora ds. spraw multimedialnych, które objęła Ewa Sychłowy. Przez ostatnie 2 lata była związana z firmą Multico oraz wydawnictwem Multico Press (wydawca "Życia Warszawy"). Ostatnio była tam na stanowisku dyrektora marketingu. Wcześniej pracowała jako brand group manager w UDV (marketing FMCG), a przedtem w Johnson & Johnson i w Unilever. (KP)