Kraj

Peugeot startuje z projektem wyprzedażowym pod hasłem "Dobrze Ci się wydaje"

Peugeot Polska rusza z kampanią reklamową, której głównym celem jest wsparcie akcji wyprzedaży modeli tej marki z rocznika 2005. Strategię...

Peugeot Polska rusza z kampanią reklamową, której głównym celem jest wsparcie akcji wyprzedaży modeli tej marki z rocznika 2005. Strategię i kreację przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Initiative Warszawa. Reklamy mają wzbudzić zainteresowanie konsumentów promocyjnymi cenami oraz korzystną ofertą kredytową. 30-sekundowe spoty w telewizji prezentują ofertę samochodów osobowych i dostawczych (film został przygotowany na podstawie filmów reklamowych powstałych we Francji). Kampania telewizyjna toczyć się będzie w TVP1, TVP2, TVP3, TV4 i TVN Siedem. Mediaplan obejmuje też prasę oraz radio. Kampania reklamowa potrwa do końca stycznia br. (MG)