M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TRANSMARK WPROWADZA PIWO MILLER NA RYNEK ROSYJSKI

Serwis Dzienny | 2 sierpnia 2000, 00:00

Transmark, rosyjski dystrybutor Browarów Południowoafrykańskich SAB powierzył agencji BBDO Worldwide z Moskwy budżet na wprowadzenie na rynek lokalnie produkowanej wersji...

Transmark, rosyjski dystrybutor Browarów Południowoafrykańskich SAB powierzył agencji BBDO Worldwide z Moskwy budżet na wprowadzenie na rynek lokalnie produkowanej wersji Miller Genuine Draft Beer. Marka ta należy do Philip Morris Cos. Miller Genuine Draft jest na rynku amerykańskim sprzedawany przez Miller Brewing Co., należący do Philip Morris. W Rosji natomiast jest produkowany w browarze Kaługa należącym do SAB, 200 km od Moskwy. BBDO wygrała przetarg, gdyż doceniono jej dokonania dla marki Holsten, także należącej do SAB i produkowanej w Kałudze. Zadaniem BBDO jest przyczynienie się do wzrostu niskiego, bo jedynie 1,5-proc. udziału Millera na rynku rosyjskim. Piwo to będzie jednym z najdroższych na rynku rosyjskim. Jego cena będzie wynosić 90 centów za butelkę 0,33 litra. Dla porównania półlitrowa butelka Holstena kosztuje 60 centów. Nie podano żadnych informacji nt. wysokości budżetu na kampanię. Jednak Transmark wydał w ub.r. 2,5 mln USD na promocję tańszego piwa marki Golden Barrel.