Kraj

UPC Polska promuje równolegle swoje trzy usługi

Firma UPC Polska rozpoczęła pierwszą kampanię reklamującą wszystkie trzy usługi - dostęp do telewizji kablowej, szerokopasmowy dostęp do internetu oraz...

Firma UPC Polska rozpoczęła pierwszą kampanię reklamującą wszystkie trzy usługi – dostęp do telewizji kablowej, szerokopasmowy dostęp do internetu oraz usługi telefoniczne. Kampania obejmuje takie media, jak telewizja, radio i internet. Promocja ma zachęcać do kupna wszystkich trzech usług naraz. Strategię i kreację działań przygotowała agencja TBWA/Warszawa. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Spoty reklamowe można zobaczyć w stacjach: TVN, TVN Siedem, TVN Turbo, Tele 5, Polsat, TV4, Discovery Channel, Animal Planet, National Geographic, Romantica, Club, Reality TV, Planete, Europa Europa, Jetix, Hallmark, AXN, Ale Kino, Kino Polska i VH1. W internecie reklamy ukażą się w portalach: Onet.pl, WP.pl oraz Gazeta.pl. Kampania radiowa obejmuje stacje: Radio Eska, Hit FM Trójmiasto, Flash+, Planeta Kraków, PR RAM Wrocław, Vox (w Krakowie i Szczecinie), Złote Przeboje oraz Antyradio. Dodatkowo przygotowane zostały materiały BTL dla przedstawicieli handlowych oraz gadżety dla nowych abonentów. Budżet kampanii nie został uajwniony. (PM)