Firma UPC Polska rozpoczęła pierwszą kampanię reklamującą wszystkie trzy usługi – dostęp do telewizji kablowej, szerokopasmowy dostęp do internetu oraz usługi telefoniczne. Kampania obejmuje takie media, jak telewizja, radio i internet. Promocja ma zachęcać do kupna wszystkich trzech usług naraz. Strategię i kreację działań przygotowała agencja TBWA/Warszawa. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Spoty reklamowe można zobaczyć w stacjach: TVN, TVN Siedem, TVN Turbo, Tele 5, Polsat, TV4, Discovery Channel, Animal Planet, National Geographic, Romantica, Club, Reality TV, Planete, Europa Europa, Jetix, Hallmark, AXN, Ale Kino, Kino Polska i VH1. W internecie reklamy ukażą się w portalach: Onet.pl, WP.pl oraz Gazeta.pl. Kampania radiowa obejmuje stacje: Radio Eska, Hit FM Trójmiasto, Flash+, Planeta Kraków, PR RAM Wrocław, Vox (w Krakowie i Szczecinie), Złote Przeboje oraz Antyradio. Dodatkowo przygotowane zostały materiały BTL dla przedstawicieli handlowych oraz gadżety dla nowych abonentów. Budżet kampanii nie został uajwniony. (PM)
Kraj
TVN Discovery
Starcom
Polsat Sport
TV4
Discovery Channel HD
Polsat
UPC Polska
Onet.pl
National Geographic
Hallmark
Ale Kino!
VH1
Animal Planet
Discovery Channel
Planete
Vox
Romantica
Radio Eska
AXN
Tele 5
TVN Siedem
Reality TV
Club
Europa Europa
Gazeta.pl
wp.pl
TVN Turbo
Złote Przeboje
Jetix
Antyradio
Hit FM Trójmiasto
Flash+
Planeta Kraków
PR RAM Wrocław