Przetargi

FCB wygrywa paneuropejski przetarg TTE Europe

FCB Paris zwyciężyła w przetargu TTE Europe, spółki joint venture zawartej między Thomson Multimedia i TCL Electronics, oferującej sprzęt telewizyjny...

FCB Paris zwyciężyła w przetargu TTE Europe, spółki joint venture zawartej między Thomson Multimedia i TCL Electronics, oferującej sprzęt telewizyjny pod marką Thomson. Oznacza to zakończenie współpracy z Publicisem, który do tej pory dostarczał korporacyjne kreacje do kampanii. Na lokalnych rynkach oddziały TTE mogły przygotowywać kreacje z wybranymi przez siebie agencjami. Jak mówi Marek Maciejewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w regionie Europy Centralnej i Rosji w TTE Polska, nie podjęto jeszcze ostatecznych decyzji w kwestii obsługi na rynku polskim. Do tej pory TTE Polska była obsługiwana przez Publicis. Media do kampanii marketera planował i kupował Optimedia Poland. Jak pisaliśmy w DS “MMP”, sprzęt marki Thomson oferują obecnie w Polsce dwie firmy – TTE Polska, oddział TTE Europe, odpowiadający za sprzedaż sprzętu telewizyjnego oraz Thomson oferująca sprzęt audio-wideo, obecnie wystawiona na sprzedaż. (JN)