Kraj

Link4 zachęca do sprawdzenia stawek i gwarantuje brak ukrytych "kruczków"

Towarzystwo Ubezpieczeniowe "Link4" specjalizujące się w sprzedaży polis direct, czyli przez telefon i internet, rozpoczęło taktyczną kampanię reklamową. W głównych...

Towarzystwo Ubezpieczeniowe “Link4” specjalizujące się w sprzedaży polis direct, czyli przez telefon i internet, rozpoczęło taktyczną kampanię reklamową. W głównych stacjach telewizyjnych emitowane są dwa spoty reklamowe: w pierwszym Link4 zachęca potencjalnych klientów, aby sprawdzili i porównali jego stawki z ofertą innych towarzystw, natomiast w drugim spocie, bardziej image’owym, deklaruje, że jego polisy są przejrzyste i nie zawierają żadnych ukrytych “kruczków”. Link4 reklamuje też, że w ramach ubezpieczenia OC gwarantuje bezpłatne assistance (holowanie). Przypomnijmy, że na początku br. PZU, największe towarzystwo ubezpieczeniowe w kraju (60 proc. rynku ubezpieczeń komunikacyjnych), w ramach obowiązkowego OC również wprowadziło bezpłatne holowanie dla sprawcy i poszkodowanego (co intensywnie reklamuje w kampanii – patrz DS “MMP” z 3 stycznia br.). W kampanii Link4 wykorzystywane są spoty jeszcze autorstwa Chili Communications, z którą ubezpieczyciel pracował przez dwa lata (w 2003 i 2004 r.). Na początku ub.r. rozpoczął współpracę z Ad Fabriką FCB, ale pod koniec grudnia w kolejnym przetargu wybrał agencję BuM, która obecnie pracuje nad nowymi produkcjami dla Link4. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Media Direction OMD. (MB)