Kraj

CPM zmienia struktury i buduje zaplecze logistyczne

Firma reklamowa CPM specjalizująca się w prowadzeniu niestandardowych projektów reklamowych oraz kampanii z użyciem nośników typu indoor zakończyła proces restrukturyzacji....

Firma reklamowa CPM specjalizująca się w prowadzeniu niestandardowych projektów reklamowych oraz kampanii z użyciem nośników typu indoor zakończyła proces restrukturyzacji. – Jej celem było sprostanie coraz liczniejszym zapytaniom ofertowym klientów, którzy chcą prowadzić działania reklamowe z użyciem nietradycyjnych kanałów komunikacji nie tylko w Warszawie, ale i na terenie całej Polski. Poza tym większa liczba akcji nie ma już charakteru jednorazowego wydarzenia, a kontrakty mają charakter długoterminowy – mówi Marcin Androsiuk, dyrektor sprzedaży i rozwoju CPM. Obecnie wydzielono w ramach firmy dwa działy – sprzedaży i rozwoju oraz realizacji. W tym drugim istnieje dział realizacji wewnętrznej, którym kieruje Monika Wróbel, i zewnętrznej, za który jest odpowiedzialny Artur Tyliński. Tyliński nadzoruje prace blisko 50 przedstawicieli regionalnych. – Rynek niestandardowych usług reklamowych dynamicznie rośnie. Czasem część marketerów rezygnuje na ich rzecz z reklam w tradycyjnych mediach, przede wszystkim na outdoorze. Jednocześnie oczekują profesjonalnej obsługi i wysokiego poziomu realizacji. Chcemy odpowiedzieć na to zapotrzebowanie, rozbudowując zaplecze logistyczne firmy – mówi Androsiuk. CPM istnieje na rynku od 11 lat. Według Androsiuka wzrost przychodów ze sprzedaży, porównując lata 2004 i 2005, wyniósł 41 proc. Nie ujawnia jednak szczegółowych wyników finansowych spółki. (JP)