Kraj

P&G wprowadza na rynek nową submarkę Pantene Pro-V Ekspresja Kolorów

Procter & Gamble wprowadza na rynek submarkę Pantene Pro-V Ekspresja Kolorów. Jest to linia kosmetyków do pielęgnacji włosów: szamponów, odżywek...

Procter & Gamble wprowadza na rynek submarkę Pantene Pro-V Ekspresja Kolorów. Jest to linia kosmetyków do pielęgnacji włosów: szamponów, odżywek oraz maseczek. W jej skład wchodzą trzy grupy produktów podzielone ze względu na kolor włosów: blondy, brązy i czerwienie. Na początku lutego br. ruszy kampania reklamowa wspierająca debiut submarki. Adaptację spotu reklamowego przygotuje agencja Grey Worldwide. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa. Działania reklamowe będą prowadzone w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN, Europa Europa, National Geographic, Hallmark, Club, AXN, Ale Kino) oraz prasie (m.in. “Olivia”, “Viva!”, “Elle”, “Avanti”, “Glamour”, “Cosmopolitan”, “Twój Styl”). W kampanii prasowej zostaną wykorzystane przede wszystkim niestandardowe formy reklamy. Długość trwania kampanii oraz wartość jej budżetu nie zostały podane. Sugerowana cena produktów waha się od 10 do 20 zł. (JD)