M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Joanna Papużyńska odpowiada za rozwój rynku w dziale Pharma Solutions CCP

Serwis Dzienny | 26 stycznia 2006, 00:00

W Call Center Poland (CCP) dział rozwiązań dla sektora medycznego Pharma Solutions powiększył się o dwóch nowych pracowników. Joanna Papużyńska...

W Call Center Poland (CCP) dział rozwiązań dla sektora medycznego Pharma Solutions powiększył się o dwóch nowych pracowników. Joanna Papużyńska będzie odpowiadać za rozwój usług dla rynku farmaceutycznego i medycznego w CCP. Przez ostatnie lata zajmowała się w firmie Webtel projektami związanymi z wdrażaniem i obsługą programów lojalnościowych w sektorze BtoB, zwłaszcza dla rynku farmaceutycznego. Będzie również wspomagać inne działy w obszarze programów CRM i motywacyjnych. Nową osobą jest także Anna Stryjewska, account executive, przejmie część obowiązków związanych z obsługą programów dla firm farmaceutycznych. Z wykształcenia jest inżynierem zarządzania i marketingu oraz magistrem ekonomiki oświaty. Z kolei do działu Researcher specjalizującego się w badaniach CATI dołączyła jako account manager Martyna Gawarecka. Dotychczas pracowała w dziale obsługi klientów Call Center Poland i obsługiwała projekty z branż FMCG i ubezpieczeniowych. Dział Multilingual Call Center powiększył się również o dwie nowe osoby. Teresa Staniszewska, dotychczas account manager w dziale sprzedaży, zajmie się pozyskiwaniem klientów z rynków angielskojęzycznych i wesprze dział marketingu w działaniach promocyjnych na obcych rynkach. Do działu dołączył także Damian Dudek jako account manager - jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Katowicach, skończył także studia podyplomowe z zakresu międzynarodowej współpracy i integracji europejskiej. (TW)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,