Kraj

ARIEL W NOWYM WCIELENIU

Procter & Gamble wypuścił na rynek unowocześnioną wersję proszku do prania Ariel Vitactive. Zastosował w nim nowoczesne, zaawansowane technologie: bioaktywnych...

Procter & Gamble wypuścił na rynek unowocześnioną wersję proszku do prania Ariel Vitactive. Zastosował w nim nowoczesne, zaawansowane technologie: bioaktywnych enzymów, które usuwają plamy pochodzenia organicznego, czyli likwidują ślady zawierające białka (np. krew, sok z trawy), skrobię (np. po jogurcie) i tłuste plamy, oraz składnika polimerowego liquifiber, chroniącego tkaniny przed zmechaceniem i zniszczeniem. Na rynku pojawi się także Ariel Color Activ z formułą Vitactive, przeznaczony do prania rzeczy kolorowych. Nie zawiera środków wybielających, a prane w nim tkaniny mają nie tracić kolorów. Kampania reklamowa, autorstwa agencji Saatchi & Saatchi, prowadzona jest w prasie i w TV pod hasłem – “Twoje rzeczy piękne jak Ty”. Wprowadzeniu proszku na rynek towarzyszy promocja, która swym zasięgiem obejmuje sieci handlowe. Konsumentki, które zakupią 6-kg torby Arielu, otrzymają dodatkowo kosmetyk Oil of Olaz gratis. (MK)