Przetargi

Cztery domy mediowe w przetargu Elite Cafe

Elite Cafe, producent kawy, rozpoczął przetarg mediowy. Biorą w nim udział cztery domy mediowe, których nazwy nie są znane. Przetarg...

Elite Cafe, producent kawy, rozpoczął przetarg mediowy. Biorą w nim udział cztery domy mediowe, których nazwy nie są znane. Przetarg był zapowiadany przez marketera już jesienią ub.r. Wówczas Elite Cafe przejął markę MK Cafe. Na decyzję o wyborze domu mediowego wpływ ma także rozstrzygnięcie przetargu przez firmę Nestle Polska, producenta kawy Nescafe. Rozpoczął on w tym roku współpracę z Mediaedge:cia, która od 2003 r. obsługiwała budżet Elite Cafe. – Zamierzamy w tym roku istotnie zwiększyć wydatki mediowe – powiedziała Monika Zbrożek, dyr. handlowy Elite Cafe, nie precyzując jednocześnie, o ile wzrośnie budżet mediowy. W 2005 r. Elite Cafe według oficjalnych danych cennikowych wydała 7,8 mln zł, a MK Cafe1,9 mln zł. W 2004 r. budżet mediowy Elite Cafe wynosił 5,6 mln zł, a MK Cafe 9,8 mln zł (źródło: Expert Monitor). Głównym brandem Elite Cafe jest Elite Pedro’s plasowany w segmencie mainstream, w segmencie ekonomicznym marketer sprzedaje kawę Elite Fort, a w segmencie premium MK Cafe Premium. (MKS)