Kraj

Marquard przeznaczy ponad 6 mln zł na kampanię wprowadzającą "Joya"

Marquard Media Polska przeznaczy ponad 6 mln zł na kampanię reklamową wprowadzającą magazyn dla młodych kobiet "Joy". Jego premiera spodziewana...

Marquard Media Polska przeznaczy ponad 6 mln zł na kampanię reklamową wprowadzającą magazyn dla młodych kobiet “Joy”. Jego premiera spodziewana jest wiosną br. Wydawca nie ujawnia w tej chwili wielu szczegółów na temat projektu i towarzyszącej mu kampanii. Największym konkurentem “Joya” ma być “Glamour” wydawnictwa G+J Polska. Redaktorem naczelnym “Joya” została Anna Ibisz, od dawna związana z Marquardem, dotychczas redaktor naczelna miesięczników tego wydawnictwa “Shape” i “Voyage”. Anna Ibisz nadal też będzie prowadzić tymczasowo “Voyage”, zaś redaktor naczelną magazynu “Shape” została Joanna Góra-Sławoń, dotychczas dyrektor wydawniczy w Marquardzie. Jednocześnie w firmie doszło do likwidacji stanowisk dyrektorów wydawniczych. Poza Joanną Górą-Sławoń funkcję tę pełniła także Urszula Dziewit. Po reorganizacji jest dyrektorem miesięcznika dla mężczyzn “CKM”. Pozostałe magazyny Marquarda (“Cosmopolitan”, “Shape”, “Playboy”, “Voyage”) nie mają stanowisk dyrektorów. Ujawniono też, że osobą odpowiedzialną za dział mody w “Joyu” jest Alicja Kowalska, wcześniej przez długi czas związana z Edipresse Polska. Brand managerem “Joya” jest natomiast Kamila Simura, która przeszła z Axel Springer Polska. Marquard Media Polska ze względu na stabilną sytuację wydawnictwa, jak przekazała Urszula Wilk, dyrektor marketingu w firmie, nie wyklucza w tym roku jeszcze jednego, poza magazynem “Joy”, debiutu prasowego. (KP)