Kraj

Magazyn "Medical Tribune" debiutuje na polskim rynku

Wydawnictwo Medical Tribune Polska zadebiutowało z pismem "Medical Tribune". Polska jest szóstym rynkiem, na którym ukazuje się pismo; pozostałe to:...

Wydawnictwo Medical Tribune Polska zadebiutowało z pismem “Medical Tribune”. Polska jest szóstym rynkiem, na którym ukazuje się pismo; pozostałe to: Austria, Szwajcaria, Czechy, Węgry oraz Niemcy. Na tym ostatnim rynku pismo ukazuje się nieprzerwanie od 40 lat. Pismo jest dwutygodnikiem, pierwszy egzemplarz ukazał się w liczbie 100 tys. egzemplarzy, następne ukażą się w liczbie ok. 35 tys. egzemplarzy. Cena w najbliższym czasie będzie wynosić 3,50 zł. Funkcję redaktora naczelnego powierzono Justynie Wojteczek. Ceny reklam wahają się w granicach 6-25 tys. zł. Magazyn składa się z dwóch części. Pierwsza jest poświęcona medycynie w kontekście społeczno-polityczno-gospodarczym. Druga część jest zatytułowana “Od lekarzy dla lekarzy” i traktuje o sprawach stricte medycznych. Pismo liczy 48 stron. Wydawnictwo Medical Tribune Polska wydaje łącznie 10 tytułów, w tym “Medycynę po Dyplomie”. (MM)