Kraj

Trade-Stomil będzie repozycjonował markę rowerów Magnum w kierunku premium

Trade-Stomil Sp. z o.o. będzie repozycjonować markę rowerów Magnum w kierunku premium. - Do tej pory marka była pozycjonowana w...

Trade-Stomil Sp. z o.o. będzie repozycjonować markę rowerów Magnum w kierunku premium. – Do tej pory marka była pozycjonowana w segmencie niższym średnim, teraz chcemy być w wyższym średnim. Będziemy wprowadzać do oferty rowery w cenie kilku tysięcy złotych, chcemy mocniej zaistnieć jako marka kojarzona z wysoką jakością. Nie chcemy rezygnować z dużego wolumenu sprzedażowego, ale mniej będziemy koncentrować się na samym wolumenie, a bardziej na budowaniu wyższej marży i wartości marki – mówi Marcin Kaliński, marketing manager spółki. Według podanych przez niego danych Trade-Stomil sprzedaje rocznie ok. 50 tys. rowerów Magnum. Na wiosnę spółka planuje kampanię reklamową marki Magnum w prasie, radiu i internecie. Pomysłem na budowanie jej wizerunku ma być także angażowanie się w sponsoringi sportowe, marka jest już m.in. współorganizatorem maratonów rowerowych, stworzyła też grupę Magnum Sport Team startującą w zawodach rowerów MTB. Spółka współpracuje projektowo z wieloma mniejszymi agencjami reklamowymi (m.in. z E.P. Creative Services), częściowo przygotowuje też kreację własnymi siłami, sama planuje i kupuje media.

Trade-Stomil prowadzi działalność wielobranżową, poza produkcją rowerów Magnum zajmuje się m.in. dystrybucją opon samochodowych grup Michelin i Goodyear, jest wyłącznym przedstawicielem na Polskę fińskiej marki opon Nokian i japońskiej Toyo, działa też w branżach surowcowych w modelu BtoB. (MG)