Kraj

Microsoft rusza z dwumiesięczną telewizyjno-prasową kampanią wizerunkową

Firma Microsoft rusza z nową odsłoną kampanii wizerunkowej pod hasłem "Twój potencjał. Nasza pasja". Do końca marca w TVN i...

Firma Microsoft rusza z nową odsłoną kampanii wizerunkowej pod hasłem “Twój potencjał. Nasza pasja”. Do końca marca w TVN i TVN24 będą emitowane spoty. Reklamy pojawiać się będą również w prasie (m.in. w “Gazecie Wyborczej”, “Gazecie Prawnej”, “Polityce”, “Newsweeku”, “Forbesie” i “Harvard Business Review”), a także w portalach internetowych (m.in. w Onecie). Kreację przygotowaną sieciowo w Stanach Zjednoczonych przez agencję McCann Erickson zaadaptował polski oddział. Planowanie i zakup mediów zrealizował Universal McCann. Kampania reklamowa Microsoftu stanowi część działań wizerunkowych koncernu prowadzonych w 32 krajach na świecie. W obecnym etapie Microsoft kładzie nacisk głównie na prezentację swojej oferty działań szkoleniowych i doradczych oraz inicjatyw rozwoju lokalnej przedsiębiorczości. (MB, MG)