Kraj

Hewlett-Packard startuje z kampanią kierowaną do środowisk medycznych

Agencja reklamowa Publicis przygotowała kampanię BtoB dla Hewlett-Packarda. Komunikacja prowadzona pod hasłem "Bezbolesne zarządzanie danymi pacjenta" ma na celu wsparcie...

Agencja reklamowa Publicis przygotowała kampanię BtoB dla Hewlett-Packarda. Komunikacja prowadzona pod hasłem “Bezbolesne zarządzanie danymi pacjenta” ma na celu wsparcie sprzedaży systemu archiwizacji danych medycznych HP MAS. Targetem kampanii są kierownictwa placówek medycznych. HP MAS przedstawiane jest jako nowoczesne narzędzie, które pozwala na bezpieczne przechowywanie, udostępnianie i przesyłanie obrazów radiologicznych i danych o pacjentach. Kampania ma też umacniać wizerunek HP jako renomowanego dostawcy specjalistycznych rozwiązań archiwizacyjnych. Kampania składa się z części prasowej w tytułach specjalistycznych oraz z akcji BTL-owych. Część prasowa obejmuje m.in. tytuły: “Rynek Zdrowia”, “Służba Zdrowia”, “Med-Info”, “Menedżer Zdrowia”, “Konsyliarz”, “Medical Tribune”. Kampanię zaplanował dom mediowy Optimedia. Kreacja ma prostą formę – hasło przewodnie umieszczone jest na tle fragmentu obrazu rentgenowskiego, pod grafiką znajduje się opis systemu i numer infolinii HP oraz adres strony z informacjami o systemie www.hp.pl/mas. (MG, MB)