Kraj

Karol Skorupski ma odpowiadać także za reklamę nowego projektu Springera

Karol Skorupski, dyrektor reklamy dziennika "Fakt" (Axel Springer Polska), będzie odpowiadał także za powstające biuro reklamy przygotowującego się do startu...

Karol Skorupski, dyrektor reklamy dziennika “Fakt” (Axel Springer Polska), będzie odpowiadał także za powstające biuro reklamy przygotowującego się do startu drugiego dziennika tego wydawnictwa, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Karol Skorupski nie zaprzeczył tej informacji. Debiut nowej gazety codziennej Springera spodziewany jest na wiosnę br. Wśród osób, które mają znaleźć się w zespole odpowiedzialnym za reklamę nowego tytułu, wymieniana jest Aneta Piekarczyk, obecnie senior head group manager w tygodniku “Auto Świat” wydawanym przez Springera. Aneta Piekarczyk nie potwierdziła tych doniesień. (JD, KP)