Kraj

Bonduelle Polska wprowadza na rynek produkt adresowany do dzieci

Bonduelle Polska, producent warzyw konserwowych, wprowadził na rynek nową gamę produktów adresowaną do najmłodszej grupy konsumentów o nazwie Bonduelki. -...

Bonduelle Polska, producent warzyw konserwowych, wprowadził na rynek nową gamę produktów adresowaną do najmłodszej grupy konsumentów o nazwie Bonduelki. – Do tej pory oferta produktów warzywnych dla najmłodszych była stosunkowo niewielka, a zapotrzebowanie w tej grupie konsumenckiej, według badań, jest stosunkowo duże – twierdzi Maria Kałuska, PR & product manager Bonduelle Polska. Bonduelki sprzedawane są w małych puszkach o pojemności 212 ml, w cenie 2,2-2,6 zł. Początkowo w sprzedaży pojawią się cztery warzywa: kukurydza, groszek, młoda marchewka i groszek z marchewką. Do sięgania po produkty zachęcać ma łobuzerski chłopiec – Bonduelek, który pojawił się m.in. na etykietach produktów. Kategoria będzie wsparta reklamą prasową (wybrane magazyny kobiece oraz pisma dziecięce) i internetową. Obie ruszą w marcu br. Strona www.bonduelki.pl, na której znajdą się gry edukacyjne dla dzieci, będzie promowana na stronach poświęconych grom internetowym (jej adres pojawi się także na opakowaniach produktów). Działania mediowe, łącznie z propozycją kampanii internetowej, przygotował zespół domu mediowego Starcom. Layouty prasowe oraz postać Bonduelka stworzyła agencja PND Futura z Wrocławia. Serwis internetowy wykonała agencja Progressivo. Oprócz wymienionych działań Bonduelle rozpoczyna półroczny konkurs “Twoje dziecko na ekranie TV”. Każdy rodzic może nakręcić krótki amatorski film prezentujący degustację kukurydzy Bonduelle. Film zostanie zamieszczony na stronie internetowej i poddany pod głosowanie internautów, którzy wyłonią zwycięzcę. Nagrodą jest emisja filmu w TV w prime timie oraz wakacje dla rodziny zwycięzcy. Konkurs potrwa do 30 sierpnia br. Co miesiąc wybierane będą osoby, które otrzymają aparaty cyfrowe Canona. Informacje na temat konkursu nie będą wsparte reklamą w mediach, pojawią się wyłącznie na etykietach produktów. Bonduelle nie ujawnia informacji o wysokości budżetu zaplanowanych działań promocyjnych. Firma jest liderem na rynku warzyw konserwowych z 33-proc. udziałem wartościowym (źródło: MEMRB, październik 2005 r.). Bezpośrednim konkurentem jest marka Pudliszki z portfolio firmy Heinz, z udziałem na poziomie 22 proc. (MKS)