Przetargi

Krajowe Centrum ds. AIDS prowadzi przetarg reklamowy

Krajowe Centrum ds. AIDS organizuje przetarg na kompleksową obsługę ogólnopolskiej multimedialnej kampanii społecznej. Do 31 marca br. agencje mogą składać...

Krajowe Centrum ds. AIDS organizuje przetarg na kompleksową obsługę ogólnopolskiej multimedialnej kampanii społecznej. Do 31 marca br. agencje mogą składać propozycje kreacji i strategii projektu, który ruszy na przełomie września i października br. oraz potrwa do końca roku. Wybrana agencja będzie współpracowała z Krajowym Centrum ds. AIDS także przy pozyskiwaniu sponsorów i patronów medialnych akcji. Kampania będzie miała charakter multimedialny, ma wykorzystywać m.in. telewizję, outdoor, kino i materiały POS. Budżet kampanii nie został ujawniony, wiadomo jedynie, że umowa ze zwycięską agencją będzie opiewała na kwotę przekraczającą 60 tys. euro. Ubiegłoroczną kampanię Krajowego Centrum ds. AIDS przygotowała agencja Martis. Głównym celem tegorocznej akcji będzie promowanie wartości rodzinnych i zwrócenie uwagi na zaangażowanie rodziców w proces nauczania dzieci. (JN)