Kraj

Netsprint.pl i WP.pl przygotowały tani pakiet reklamowy dla MŚP

Netsprint.pl i Wirtualna Polska przygotowały wspólnie nowy pakiet reklamowy w wyszukiwarce przeznaczony dla klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw...

Netsprint.pl i Wirtualna Polska przygotowały wspólnie nowy pakiet reklamowy w wyszukiwarce przeznaczony dla klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Nowość w ofercie obu partnerów nosi nazwę “Pakiet startowy” i ma zachęcić małe firmy do skorzystania z linków sponsorowanych. Pakiet kosztuje 300 zł. W stosunku do dotychczasowej oferty o połowę zmniejszona została liczba odsłon i cena pakietu (cena pojedynczej reklamy pozostaje więc bez zmian, celem jest obniżenie “bariery wejścia”). – Istnieje bardzo duża grupa drobnych przedsiębiorców w Polsce, którzy posiadają już strony internetowe, ale jeszcze nigdy nie promowali się w internecie – mówi Artur Banach, prezes Netsprint.pl. Jego zdaniem atrakcyjna cena linków sponsorowanych i łatwość uruchomienia kampanii, w razie potrzeby z pomocą konsultantów Netsprinta, powinny zachęcić małe firmy do wypróbowania takiej formy reklamy. (MG)